  • Data: 2013-04-27 18:25:17
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to ci pomoże w nawróceniu, to może się zdecyduję.

    O, to skocz z dachu 10-piętrowego budynku na ziemię - jeśli wskutek
    modlitwy wylądujesz łagodnie albo pojawią się jakieś anioły albo
    rozbijesz się na miazgę, ale zostaniesz wskrzeszony, to ci uwierzę. I
    wielu innych też. Czyli nie będzie to próba samobójcza, ale odważna
    ewangelizacja. Nawet jeśli się nie uda, to od razu trafisz do nieba.