  • Data: 2013-04-24 11:25:07
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2013 11:14, krys pisze:

    > Noszurwał!
    > Po jakiemu mam napisać, że to właśnie hipokryzja jest?

    Nie jest. Społeczeństwo ustaliło, że w takich przypadkach nie chce
    obciążać składkami. Masz pełne prawo rozpocząć inicjatywę ustawodawczą w
    celu zmian ustaleń dla tych umów.

    To tak samo, jak np. przy sprzedaży. Masz salon samochodowy i sprzedałeś
    np. jeden samochód, co stał pół roku "na magazynie"? 23% VAT. Jesteś
    osobą fizyczną i sprzedałeś jeden samochód, który stał w garażu przez
    pół roku? 2% CIT. A jak poniżej 1000zł to zero.