  • Data: 2013-04-24 11:34:10
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2013 11:16, Andrzej Lawa pisze:

    > To zdelegalizujmy sól, rafinowany cukier, kawę, alkohol...

    Jak nie odróżniasz kokainy od soli, to wiesz.

    Z alkoholem już pisałem.

    Z kawą -- w sumie to nawet bym się zgodził, że należało by ją wycofać.
    Niestety nie byłoby to takie proste, a i jej szkodliwość jednak jest
    również inna niż marihuany.

    > A ja nie.

    Ale sporo osób tak. Nie robiłem badań, ale myślę, że nie pomylę się
    mówiąc, że większość obecnych palaczy zaczynała z głupoty w czasach
    szkolnych i że gdyby nie powszechność i łatwa dostępność papierosów, to
    by nie sięgnęli.

    Owszem, znam takie jednostki, które nie sięgały nawet mimo
    powszechności, np. moja żona.

    > Moje wsparcie dla programów społecznych kończy się tam, gdzie zaczyna
    > się uparta głupota. Jeśli ktoś wpadł w tarapaty i potrzebuje zasiłku -
    > OK. Ale jeśli ten zasiłek np. przepija i nawet nie planuje jakąś robotą
    > się zająć, to niech zdycha, bo jest społecznie szkodliwy.

    No i się z tobą mogę zgodzić (z dokładnością do niuansów), ale jaki to
    ma związek z zakazami narkotyków?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek