  • Data: 2013-04-24 12:23:05
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2013 12:12, krys pisze:

    > Zdawalność egzaminów to zdawalność egzaminów nic więcej.
    > Wiedza to zupełnie co innego.
    > IMHO nie ma jak zobaczyć tego Twojego dzieła.

    Ale Andrzej ci tłumaczy, że dzieło nie musi być fizyczne. Dziełem może
    być Nauczony Kierowca, Nauczony Student. Po części moje dzieło było
    fizyczne, bo były nim także materiały dla studentów i opracowane
    zadania, które musiałem dostarczyć na N dni przed zajęciami.

    > O widzisz, klapki spadają.

    tylko jaka etyka jest właściwa. Mieć DG czy likwidować?

    > Tu nie chodzi o sprzątanie, tylko o pieniądze, nie oszukujmy się.
    > Równie dobrze można powiedzieć, że zalezy, czy zleceniodawca chce mieć
    > pilnowane, czy upilnowane, albo czy nie powinien zatrudnić na UoP stróża.

    No dlatego zdziwiłem się że Andrzej mówi, że umowa o Upilnowanie
    Samochodu Przed Złodziejem nie przejdzie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek