  • Data: 2013-04-24 12:37:07
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2013 12:27, Dominik & Co pisze:

    > Ale dlaczego ja mam dawać za Ciebie jakiś przykład,
    > żeby wspierać Twoją ideę?

    Nie dawać, tylko wziąć sobie. Jak podam jakiś Znany to się doszukasz rys
    (bo i kto ich nie ma). Jak powiem nieznany, to powiesz, że nie znasz.
    Nie chodzi mi o konkretne nazwiska, bo tych nazwisk są miliony, chodzi o
    zasadę.

    > Zresztą przecież już pisałem- dobroczynność jest OK.
    > Zmuszanie do niej- nie.

    A ja podawałem przykład umowy z kolegami na ściepę na potrzebującego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek