  • Data: 2007-02-15 15:51:10
    Temat: Re: [OT] Re: faksymile podpisu
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zapytam jaki jest sens faksymile jeśli to tylko taki półpodpis? Nie
    > lepiej scedować uprawnień na kogoś innego, by on mógł dokonać
    > potwierdzenia dokumentu lub samodzielnie podpisać to, czego nie można
    > przekazać?

    Kiedyś słyszałem taką opinię, nie ręczę :) za nią:

    W niektórych krajach, zdaje się że we Francji, faksymile ma moc
    własnoręcznego podpisu. Jednakże tam każda piecząteczka jest unikalna, można
    powiedzieć że urządzenie to zostawia znaki coś na kształt odcisku palca, tak że
    potem można udowodnić, jakiej "pieczątki" się używało do podpisania dokumentu.

    L.