  • Data: 2007-02-16 09:23:28
    Temat: Re: [OT] Re: faksymile podpisu
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *Liwiusz* na tej grupie:

    > W niektórych krajach, zdaje się że we Francji, faksymile ma moc
    > własnoręcznego podpisu. Jednakże tam każda piecząteczka jest
    > unikalna, można powiedzieć że urządzenie to zostawia znaki coś na
    > kształt odcisku palca, tak że potem można udowodnić, jakiej
    > "pieczątki" się używało do podpisania dokumentu.

    A ja miałem taką sprawę, gdzie pewien mecenas ;-) spod Warszawy ;-)
    "podpisał" pozew i wszystkie pisma w sprawie faksymilą. Poszedł
    oczywiście zarzut, ale wysoki sąd stwierdził - w międzyczasie akta
    zginęły i były odtwarzane na podstawie moich odpisów ;-) - że nie
    jest w stanie stwierdzić jak było.
    Więc poszło zażalenie (także na to, że powoda-pracownika
    reprezentował "zarządca majątku" - pan mecenas sam się nie fatygował
    na rozprawy), ale *zanim* SO je rozpoznał, rejon wydał wyrok oddalając
    powództwo. I dopiero po wyroku sąd przysłał pismo z pytaniem czy cofam
    zażalenia ;-))))

    W nagrodę ów kreatywny sędzia zostanie teraz ponoć oddelegowany do
    M.Sprawiedliwości ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==