  • Data: 2011-06-06 19:32:04
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jun 2011, mvoicem wrote:

    > Mimo to, nie jest prawdą że wszystko jedno czy Tristan ściągnie od
    > Ciebie czy od twojego TU w ramach OC.

    Ależ nigdy tak nie twierdziłem.
    Jedynie poparłem stanowisko, że NIE DA SIE NIE PŁACIĆ
    (w domyśle: "nie płacić w ogóle")

    > Ale jest możliwość żeby płacił znacznie mniej, np. około 60% mniej :).

    Nie o to chodzi.
    W tych "60% mniej" nadal pozostaje pozycja "na wypadek zdarzenia
    spowodowanego przez osobę trzecią".
    Mógłby płacić 70% mniej albo 85% mniej - nie mam pojęcia ile, *jeśliby*
    mógł nie płacić. Ale nie ma wyboru - wszystko albo nic.

    > Poza tym, w przypadku obowiązkowego OC (które jest bez sensu swoją
    > drogą) dla rowerzystów, pieszych, psów i pijaków leżących na drodze -
    > część składki przypadająca na "szkody spowodowane przez osoby trzecie"
    > by została odpowiednio niżej skalkulowana przez TU, nieprawdaż?

    Nie wiem, bo nie mam pojęcia jaka jest ściągalność od takich zdarzeń.
    Ale nie przypuszczam żeby podarowali choćby złotówkę :)

    pzdr, Gotfryd