  • Data: 2011-06-06 19:49:08
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Jun 2011, szerszen wrote:

    > ale cały czas tłumaczę ;)
    > TERAZ NIE MOGĘ

    Zgoda :)
    Pic w tym, że techniczne przyczyny dla niemożności nie znikną.
    Podejrzewam, że oferta by się nie zmieniła.

    > ależ ja cały czas pisze właśnie o tym co by mogło być, czyli oc na człowieka,
    > nie na pojazd

    No to chyba wątek się za bardzo rozgałęził i pomyliłem podwątki:
    odnosiłem się do wersji "AC tylko na moje własne szkody".
    Poparłem tezę że takiego nie ma - i nie będzie.
    Po prostu trudno udowodnić komuś że kłamie, mówiąc iż to
    on sam spowodował szkodę.

    Co do ubezpieczenie osoby (kierującego) oczywiście masz rację, IMHO.
    Jedno nie wyklucza drugiego - mogłoby istnieć ubezpieczenie osoby
    oraz ubezpieczenie pojazdu, z wymogiem "mimimym jedno w danej chwili"
    coś na wzór biletów okresowych komunikacji publicznej (imiennych
    i bezimiennych), podejrzewam że proporcje wysokości (wg biletów)
    byłyby w sam raz "rynkowo odpowiednie" :)
    Ale dyskutowanie tej wersji grozi wprowadzeniem wymogu obu naraz :>

    > luźno dywagując ;) chodziło mi o zmianę sposobu opłacania oc, sprawa z ac
    > wyszła przy okazji

    Acha.
    A ja się jej uczepiłem :) (i *tylko* jej)

    pzdr, Gotfryd