    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OFE - niechcian korespondencja
    Date: Fri, 24 Dec 2004 07:12:27 GMT

    Użytkownik "Tomek" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cqf2s3$kki$1@opal.futuro.pl...
    > Witam
    >
    > Problem prozaiczny, nie bardzo wiem kogo się poradzić stąd post na tę
    > grupę.
    >
    > Od ING Nederlanden otrzymuję pocztą co roku zestawienie środków
    > zgromadzonych na rachynku OFE osoby, która nigdy nie była zameldowana w
    moim
    > mieszkaniu, aczkolwiek zażyczyła sobie korespondencję na adres mój adres.
    > Nie mam z tą osobą od kilku lat żadnego kontaktu , ale ING twierdzi, że
    > dopóki ona nie zmieni u nich adresu do korespondencji tak długo będą
    > wysyłali pocztę na mój adres..

> [...]

    Listy zwykłe to po prostu skreśl adresata na kopercie, napisz ZWROT DO
    NADAWCY - ADRESAT WYPROWADZIŁ SIĘ i nie naklejając żadnego znaczka wrzuć
    przy okazji do najblizszej skrzynki pocztowej.

    Skuteczne !

    Natomiast polecone olewaj. Na zawiadomieniu (avizo) doręczyciel pisze
    adresata... więc wiesz, czy na poczcie czeka list do Ciebie czy do owej
    osoby. Poczta po iluśtam dniach, chyba 14, zwróci polecony do nadawcy z
    adnotacją NIE PODJĘTO W TERMINIE

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl