  • Data: 2004-12-23 18:30:53
    Temat: OFE - niechcian korespondencja
    Od: "Tomek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Problem prozaiczny, nie bardzo wiem kogo się poradzić stąd post na tę
    grupę.

    Od ING Nederlanden otrzymuję pocztą co roku zestawienie środków
    zgromadzonych na rachynku OFE osoby, która nigdy nie była zameldowana w moim
    mieszkaniu, aczkolwiek zażyczyła sobie korespondencję na adres mój adres.
    Nie mam z tą osobą od kilku lat żadnego kontaktu , ale ING twierdzi, że
    dopóki ona nie zmieni u nich adresu do korespondencji tak długo będą
    wysyłali pocztę na mój adres..

    Czy faktycznie nie ma możliwości abym nie otrzymywał niechcianej
    korespondencji od nich?

    Pozdrawiam
    Tomek