  • Data: 2004-12-24 09:25:03
    Temat: Re: OFE - niechcian korespondencja
    Od: "Tomek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Listy zwykłe to po prostu skreśl adresata na kopercie, napisz ZWROT DO
    > NADAWCY - ADRESAT WYPROWADZIŁ SIĘ i nie naklejając żadnego znaczka wrzuć
    > przy okazji do najblizszej skrzynki pocztowej.
    >
    > Skuteczne !
    >
    > Natomiast polecone olewaj. Na zawiadomieniu (avizo) doręczyciel pisze
    > adresata... więc wiesz, czy na poczcie czeka list do Ciebie czy do owej
    > osoby. Poczta po iluśtam dniach, chyba 14, zwróci polecony do nadawcy z
    > adnotacją NIE PODJĘTO W TERMINIE

    Dzieki, tak też robię, i ogólnie OK, ale mojej żonie przeszkadza, bo to na
    pewną "znajomą" z przeszłości przychodzi :)
    Z kolei OFE ING twierdzi, że im nie to przeszkadza, że listy wracają, bo oni
    maja prawny obowiązek wysyłać "do bólu" czyli do kiedy wlaściciel konta w
    funduszu nie zmieni u nich adresu.

    Pozdrawiam
    Tomek