  • Data: 2008-01-29 08:51:15
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek <j...@p...irc.pl> napisal:
    > Oczywiście, że tak. Jednak o ile dobrze pamiętam to to jest grupa o
    > prawie a nie dla młodocianych rewolucjonistów ;)

    Ales mi humor na dzien dobry poprawil :)
    "Mlody rewolucjonista" :D
    Ustawowa mlodosc to ja juz pozostawilem za soba sporo lat temu,
    natomiast ty chyba sie na nia ciagle lapiesz skoro nie pamietasz
    kontekstu uchwalania ustawy i warczenia Amerykanow na abolicje
    software'owa, ktora na sam koniec udalo sie wsadzic do tej
    nieszczesnej ustawy.

    Ale do rzeczy: odpowiadalem przedpiscy, ktory glosil, ze polskie
    prawo jest bardziej restrykcyjne niz amerykanskie. No i jest,
    bo w czasie jego uchwalania USA grozily sankcjami gospodarczymi
    i zablokowaniem naszej akcesji do NATO. No to co mial robic rzad?
    Uchwalic. Niestety poslowie, jak to maja w zwyczaju, zaczeli sie
    licytowac, kto da wiecej i wyszedl z tego potworek.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek