  • Data: 2008-01-29 08:46:19
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech "Spook" Sura napisał:
    > Teraz uzasadnij swoją wypowiedź i pokaż konkretne zapisy licencji i
    > paragrafy prawa z którymi są sprzeczne (mowa o zapisach dotyczących
    > przywiązania systemu do sprzętu).

    Podawałem już. Nawet Dembińskiego prosiłem o odpowiedź, ale nie raczył.

    Powtórzę więc - licencji można udzielić jedynie na OKREŚLONE POLA
    EKSPLOATACJI. I licencję może otrzymać jedynie PODMIOT prawa czyli albo
    osoba fizyczna albo przedsiębiorstwo.

    Nie ma żadnych bzdur typu "przywiązywania systemu do sprzętu" itd. itp.

    > Jeśli piszesz tylko "Bzdury", "brednie", "Takie zapisy są sprzeczne" i
    > tak dalej, a nie poprzesz Twoich wypowiedzi żadnymi argumentami, to są
    > one bezwartościowe i nie licz na to, by ktoś uwierzył w to, co piszesz.

    Wiesz co.
    Jak przychodzisz i mówisz, że 2+2 to może być 5 , o ile ktoś
    wystarczająco długo będzie płakał to ja Ci powiem - bzdury, brednie i
    nie mam najmniejszego zamiaru tego uzasadniać.
    Jak przychodzisz i nadajesz RZECZOM cechy personalne - co robią tylko
    dzieci do pewnego wieku - to ja to nazywam po imieniu - bzdury i brednie
    i nie mam najmniejszego zamiaru tego udowadniać bo każdy widzi jaki jest
    wielbłąd.

    Mam nadzieję, że teraz rozumiesz, że RZECZ - Twoja płyta główna,
    komputer czy inny sruter - NIE MA żadnych zdolności prawnych do
    otrzymania licencji itd.
    Licencji można udzielić tylko osobie - lub podmiotowi posiadającemu
    OSOBOWOŚĆ prawną - i to na KONKRETNIE WYMIENIONYCH POLACH EKSPLOATACJI.
    I wszystko na temat.

    Jeśli tego dalej nie rozumiesz i jakie duby smalone opowiadasz to trudno
    - niektórym się nie przetłumaczy, że 2+2=4 albo, że czarne jest czarne
    a białe jest białe.

    pozdrawiam
    Arek

    --