  • Data: 2008-01-29 19:41:54
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Nie, nie próbuję się wykręcić tak samo, jak nie wykręcam się w żadnym z
    > wcześniejszych podwątków w których rozmawiamy. Natomiast nie lubię, jak
    > ktoś traktuje mnie jak głupiutkie dziecko, któremu wystarczy powiedzieć,
    > że pisze bzdury, że jest głupie, wyśmiać i to je przekona. Na połowę
    > mojego posta odpowiedziałeś w ten sposób, a ja zwykłem oczekiwać choć
    > odrobiny szacunku od dyskutanta z którym rozmawiam.

    Cóż, to żądanie jest trudne do spełnienia, jako że zachowujesz się jak
    głupiutkie dziecko, które tupie nóżkami, że prawo nie działa tak, jak
    ono chce.

    Umowa cywilna jest tylko umową cywilną. Jej złamanie nie stanowi samo w
    sobie czynu zabronionego. I żeby w ogóle coś uzyskać od łamiącego tę
    umowę musisz wykazać, że poniosłeś z tego powodu jakieś straty. Realne,
    a nie hipotetyczne typu "jakby nie zakładał tych stringów, to bym mu
    sprzedał 5x drożej". Musiałbyś najpierw wykryć, że gość nie nosi
    stringów, a potem wykazać, że sam fakt ich nienoszenia powoduje dla
    ciebie jakieś wymierne straty.

    Teraz dotarło, czy nadal będziesz się upierał, że licencja ma moc równą
    ustawie?