  • Data: 2008-01-29 11:17:28
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: castrol <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 08:56, "Wojciech \"Spook\" Sura"
    <spook.no@unwanted_mail.op.pl> wrote:

    > Właściwie już w tym momencie nie mamy o czym mówić, bo samochód nie jest
    > objęty prawem autorskim w taki sposób, jak program komputerowy. I jeszcze
    > jedna notatka:

    Samochod jako samochod moze i nie jest, ale oprogramowanie sie w nim
    znajdujace czemu nie moze byc objete prawem autoreskim?

    > Widzisz, jestem programistą i wiem, jak cholernie dużo pracy i umiejętności
    > trzeba, żeby napisać tak skomplikowany system operacyjny jakim jest Windows.

    Ja jestem grafikiem, co z tego? Chcesz stwierdzic ze do wyprodukowania
    samochodu, napisania ksiazki itp nie potrzeba cholernie duzo czasu?
    Podejrzewam ze nawet wiecej - ale nikt do samochodu nie dolacza
    idiotycznej licnecji, bo sprawa jest prosta - kupujesz auto i robisz z
    nim co chcesz.

    > Śmiem twierdzić, że taki Photoshop wymaga o wiele mniej programistów i
    > mniejszych nakładów pracy niż system operacyjny, a jednak kosztuje od
    > Windowsa kilka razy więcej.

    Ja smiem twierdzic ze skonstruowanie samochodu wymaga jeszcze wiecej
    czasu, pieniedzy i badan a tam przeciez tez jest wkladana praca
    tworcza od poczatku do konca

    > Umówmy się więc, że to jednak 600 zł jest
    > uczciwą ceną za system operacyjny - patrząc według nakładów pracy
    > poniesionych do jego stworzenia - a nie 300. Nowe wersje Photoshopa wychodzą
    > co kilka[naście] miesięcy, nowe wersje Windowsa wychodzą co kilka lat.

    Wersje Photoshopa wychodza co kilka miesiecy? Ciekawe :D