  • Data: 2008-01-29 19:38:20
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Właściwie już w tym momencie nie mamy o czym mówić, bo samochód nie jest
    > objęty prawem autorskim w taki sposób, jak program komputerowy. I
    > jeszcze jedna notatka:

    Prawa autorskie zakazują używania programu? Gdzie?

    > W drugą stronę: Sprzeda mi pięciokrotnie taniej od uczciwej ceny.

    Whatever.

    > Widzisz, jestem programistą i wiem, jak cholernie dużo pracy i
    > umiejętności trzeba, żeby napisać tak skomplikowany system operacyjny
    > jakim jest Windows. Śmiem twierdzić, że taki Photoshop wymaga o wiele

    No popatrz. W takim razie producenci dystrybucji linuxa to pewnie
    pralnie pieniędzy dla bossów narkotykowych, bo to jest niemożliwe, żeby
    mieli zyski.

    Nie? ;->

    [ciach]

    > Znów nie mamy o czym gadać. Podpisałem, więc, napiszę wersalikami, żeby
    > było jasne: ZGODZIŁEM SIĘ NA JEJ POSTANOWIENIA. Jest sens pytać, co będę
    > robił dalej, jeśli chcę być w zgodzie z prawem, które każe mi
    > dotrzymywać warunków umowy cywilnej, którą podpisałem?

    Powiedzmy, że zmieniłeś zdanie, bo stringi cię uwierały.

    > To będzie to sprzeczne z prawem i tyle.

    ROTFL

    I pójdziesz do więzienia? ;->

    > Widzisz, nie można przyjąć, że łamanie prawa nie jest łamaniem prawa
    > jeśli nikt nie widzi. Jeśli sfałszuję pieniądze i będę ich używał tylko
    > w wiejskich sklepikach i na targach, gdzie jest niewielkie
    > prawdopodobieństwo, że ktoś zauważy różnicę, to wciąż będzie łamanie prawa.

    Fałszowanie pieniędzy i puszczanie ich w obieg jest zabronione przez
    stosowną ustawę.

    Teraz pokaż mi ustawę zakazującą używania własnej kopii
    programu/samochodu bez czerwonych stringów (czy np. naklejki na czole
    czy czymś innym).