  • Data: 2008-01-29 19:33:27
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > Nikt Ci nie zabrania zerwać umowy. Natomiast używasz tego systemu według

    Co za ulga.

    > postanowień licencji, na którą się zgodziłeś. Jeśli zrywasz licencję, to
    > sam pozbawiasz siebie prawa do użytkowania tego systemu. Tu nie potrzeba

    Mówisz? A to poproszę o podstawę prawną zakazującą używania takiego
    programu.

    > podstawy prawnej, ino trochę logicznego myślenia.

    I znowu chwytasz się idiotycznej demagogii.

    Mówimy o PRAWIE. Więc ja się domagam podstawy PRAWNEJ dla twoich twierdzeń.

    > Nie odpowiedziałeś na zadane pytanie.

    Bo jest ono nie na temat.

    Równie dobrze mógłbym napisać:

    "Jeśli jesteś człowiekiem, który w głębokim poważaniu ma zwykła ludzką
    uczciwość i nie widzisz nic zdrożnego w dymaniu ludzi przez chwiwe
    korporacje, napisz - to oszczędzisz mi czasu poświęconego na pisanie
    odpowiedzi do Twoich postów."

    Taka sama tania demagogia. I tak samo nie na temat.