  • Data: 2008-01-29 07:39:10
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > A prawo nie pozwala mi zerwać tej umowy, hmm? Może jakąś karę nakłada
    > jakiś przepis?
    > Podstawę prawną poproszę.

    Nikt Ci nie zabrania zerwać umowy. Natomiast używasz tego systemu według
    postanowień licencji, na którą się zgodziłeś. Jeśli zrywasz licencję, to sam
    pozbawiasz siebie prawa do użytkowania tego systemu. Tu nie potrzeba
    podstawy prawnej, ino trochę logicznego myślenia.

    Nie odpowiedziałeś na zadane pytanie.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !