  • Data: 2008-01-29 08:03:21
    Temat: Re: OEM i płyta główna
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Buacha cha cha cha !!!!
    >
    > To już teraz RZECZ staje się licencjobiorcą?
    >
    > Ubaw na całego!

    Jak już wielokrotnie pisałem, a co konsekwentnie olewałeś, sam osobiście
    przywiązujesz system do sprzętu, podpisując umowę cywilną w myśl której
    możesz używać tego systemu tylko, gdy to zrobisz. Od momentu, gdy się
    zgodzisz, powinieneś traktować system i sprzęt jako jedną całość.

    Po raz kolejny konsekwentnie nie podałeś mi przepisu prawnego, który mógłby
    stać w sprzeczności z zapisem licencji, który każe Ci to zrobić (zgaduję, że
    nie znasz takiego, acz najprawdopodobniej takowy nie istnieje, co czyni ów
    punkt prawnym).

    Ponieważ jednak najwyraźniej nie rozumiesz lub nie chcesz zrozumieć
    powyższych faktów, nie widzę sensu dalszej dyskusji na ten temat.

    > pozdrawiam
    > Arek

    Pozdrawiam -- Spook.

    --