  • Data: 2007-11-18 17:38:02
    Temat: Re: OC w 2 ubezpieczalniach. Czy da sie cos zrobic????
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Anre_group wrote:
    > Niestety złożyło się tak, że spózniłem się z wypowiedzeniem umowy OC.
    > Co prawda wysłałem pismo dzien przed zakonczeniem umowy, myslalem ze liczy
    > sie data stepla pocztowego, jednak okazalo sie inaczej. Pismo dostali kilka
    > dni po terminie i niechca odpuscic.
    > W tym czasie wykupilem ubezpieczenie gdzie indziej , a stara ubezpieczalnia
    > domaga sie zaplatay za rok!!!.
    >
    > w liscie - ubezpieczalnia powołuje się na "Art. 28 ust. 1 Ustawy z dnia
    > 22maja 2003r.o ubezpieczeniach obowiązkowych ...., umowę ubezpieczenia OC na
> [...]

    Nie można zerwać umowy i nie da jej się wypowiedzieć po za warunkami
    przewidzianymi w ustawie, czyli zbycie, kasacja, itp.
    Pozostaje ci zapłacić składkę i jeszcze dzisiaj wypowiedzieć umowę,
    która będzie skuteczna na koniec okresu ubezpieczenia, na który została
    zawarta, czyli za rok.
    Przez rok będziesz miał dwa ubezpieczenia.

    Ustawa jest do dupy, ale nic z tym nie zrobisz.