eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows) › Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
  • Data: 2008-03-30 00:26:56
    Temat: Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 marzec 2008 21:50
    (autor Krzysztof Halasa
    publikowane na pl.comp.os.linux,
    wasz znak: <m...@m...localdomain>):

    > No nie wiem, moze wizyta u okulisty pomoze?

    Ciężko mi orzec... Nie jestem lekarzem ani nie znam Cię na tyle dokładnie,
    żeby rozpoznać schorzenia.

    > Moze jeszcze wyjasnie, bo uzylem pewnie niewlasciwego terminu,
    > "end-user" to "klient koncowy", innymi slowy konsument.

    No i? Płaci cenę detaliczną, która w przypadku zestawu nie składa się z sumy
    cen detalicznych za określone elementy. I tyle.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com