eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows) › Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
  • Data: 2008-03-30 17:18:57
    Temat: Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > Jakiego rejestru umów znów?

    Normalnego, firmy takie prowadza.

    > A jak idziesz do sklepu i zawierasz umowę kupna-sprzedaży na bułkę to
    > wiadomo kim jesteś?

    Nie, ale do rejestru wpisujesz. Paragon to myslisz ze o czym swiadczy?

    > A umowę na przewóz,
    > którą zwierasz wchodząc do autobusu? Też jesteś anonimowy i też nie wiadomo
    > kiedy dokładnie wsiadłeś.

    To jest zupelnie inna sprawa, osobne przepisy itd.

    > A czym się w takim razie różni od omawianej OEM WIndows?

    Wiesz, nie jestem ekspertem od OEM Windows, ale mam wrazenie ze
    Windows wymaga akceptacji (aktywnej akceptacji, tzn. przyjecia na
    siebie zobowiazan) umowy. To zupelnie cos innego niz uzyskanie jakichs
    tam praw.
    --
    Krzysztof Halasa