eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows) › Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
  • Data: 2008-03-30 00:24:57
    Temat: Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 marzec 2008 21:48
    (autor Krzysztof Halasa
    publikowane na pl.comp.os.linux,
    wasz znak: <m...@m...localdomain>):

    > Pisze o "umowie licencyjnej". W przypadku komorki ani lodowki nie ma
    > zadnej umowy licencyjnej, jest zbedna.

    Wg mnie nie.

    > Nie zartuj. A moze uwazasz ze GPL jest umowa licencyjna?

    A czym? Nawet w nazwie ma magiczne L.

    > Np. jakie?

    Co jakie? Jakie są niezgodne z polskim prawem? Choćby wspomniana GPL.

    > Nie, to klient placi detaliczne ceny i to klient ma dostac detaliczny
    > zwrot. Umiejetnosc czytania zanika?

    To, że przeczytałem Twoje dziwne twierdzenia, nie znaczy że się z nimi
    zgadzam, ale że kręcimy się w kółko to nie będę się powtarzał więcej.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com