eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoO gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows) › Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
  • Data: 2008-03-29 18:28:15
    Temat: Re: O gratisach i konieczności licencji (było: Zwrot za windows)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> pisze:

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 marzec 2008 18:33
    > (autor Andrzej Adam Filip
    > publikowane na pl.comp.os.linux,
    > wasz znak: <3...@k...fsf.hobby-site.com>):

    > Dlaczego? Przecież to normalna i logiczna praktyka, że hurtowo sprzedaje się
    > za niższą cenę. Taka książka np. wychodząc od wydawcy jest wyceniana na
    > mniej więcej 1/4 tego, co znajduje się na okładce, a w druku kosztuje
    > jeszcze mniej.
    >
    > Załóżmy, że kupię u Heliona milion podręczników do Ubuntu i dołożę do
    > produkowanego przeze mnie komputera, a ludzie będą chcieli zwrócić, że im
> [...]

    Ja jestem gotów szukać kupców na "system operacyjny" MS hurtowo po 80 PLN :-)
    A jak nie znajdę to znaczy że to jeszcze większe G. niż dotąd myślałem ;-)

    Firma sprzedająca komputer w pakiecie z "systemem operacyjnym" MS ma być
    gotowa do zwrócenia klientowi co najmniej tyle ile sama zapłaciła MS.
    MS ma prawo upowszechniać *szeroko* wiedzę jak nisko ceni swoje produkty :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Windy nie kradnij gdy masz Linuxa i to za darmo! :-)