  • Data: 2004-01-19 22:24:19
    Temat: Re: No, pieknie! Jestem podejrzany!
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie dostalem telefon z komendy policji, ze powinienem pojawic sie w
    > komendzie w charakterze podejrzanego w celu zlozenia wyjasnien (i
    > przeprowadzenia jakichs innych czynnosci) w zwiazku z popelnieniem
    > przestepstwa z kk art. 144 par. 1 (niestawienie sie w okreslonym
    > terminie po powolaniu do sluzby wojskowej).

    w tym twoim opisie zaciekawila mnie jedna rzecz - od kiedy to komenda
    policji dzwoni po ludziach z zadaniem by sie pojawili w charakterze
    podejrzanego?

    wydawalo mi sie, ze zwykle wysylaja list polecony, slyszalem, ze w
    niektorych rejonach maja wlasnych doreczycieli (emerytowani policjanci,
    ktorzy chca dorobic), ale dzwonic...?

    nie wydaje sie to wam dziwne? moze jakis glupi zart?

    chodz z drugiej strony jesli nie zart, to nie warto lekcewazyc, bo jak sie
    gosc wkurzy, to moze zaczac wynajdywac paragrafy nie uzywane od lat...