  • Data: 2004-01-19 18:17:51
    Temat: Re: No, pieknie! Jestem podejrzany!
    Od: OCoChodzi <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OCoChodzi wrote:

    > Tez tak moze byc. Z jednej strony chcialbym jak najszybciej zakonczyc
    > sprawe i uniknac w ogole postawienia zarzutow, a z drugiej strony nie
    > chcialbym czegos schrzanic mowiac za duzo.

    Zastanawiam sie tez nad tym, czy moge wytlumaczyc niedopelnienie
    obowiazku meldunkowego tym, ze wlasciciele mieszkania nie chcieli mnie
    zameldowac, a brak reakcji na karte powolania tym, ze bylem odyslany z
    jednego WKU do drugiego (niestety nie mam na to odpowiednich
    dokumentow). Dopiero ostatnio pisemnie zlozylem pismo do tego WKU, ktore
    mam wbite do ksiazeczki bez dyskusji, gdzie sa moje dokumenty
    ewidencyjne, a gdzie powinny byc...

    --

    OCoChodzi