  • Data: 2004-01-20 17:39:25
    Temat: Re: No, pieknie! Jestem podejrzany!
    Od: OCoChodzi <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > Od czasu pojawienia się w tej instytucji myślących ludzi.
    > Lepiej na telefon umówić się z policjantem na pasujący mi termin niż być
    > zaskoczony wezwaniem na godzinę 8 w poniedziałek. Żaden przepis nie
    > zabrania telefonicznego wzywania.

    Mam nadzieje, ze wszystko pojdzie OK. Ale boje sie, ze moglbym np.
    zostac zatrzymany! A ja musze sie normalnie pojawic w pracy. Czy mogliby
    mnie np. zatrzymac, jesli przestepstwo, ktore mi zarzucaja jest
    zagrozone kara do 3 lat wiezienia, a ja stawiam sie grzecznie na
    wszelkie wezwania z ich strony?

    Troche mam juz dosc calej sprawy. Dzis z WKU odeslali mi dokumenty.
    Stwierdzili, ze nie maja mnie u siebie w ewidencji na dzien dziejszy, a
    ja jak wol w ksiazeczce wojskowej mam juz wbite to wlasnie WKU w obecnym
    miejscu zameldowania. Nie chca mnie wyslac na badania lekarskie, a ja
    teraz musze sie z tym bujac. Paranoja jakas.

    --

    OCoChodzi