  • Data: 2004-01-20 17:21:24
    Temat: Re: No, pieknie! Jestem podejrzany!
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo szybkie zakończnie sprawy nie jest dla niego opłacalne. Musi Cię
    > napierw" wycyckać" z sianka;)
    > Odwołania, drugie instancje, pewne wygrane itp;)))

    bzdura. jak odmawiasz skladania zeznac to policja musi sie sama trudzic
    i sama musi wszystko robic a jak TY, sorki, napleciesz za duzo to
    pozniej jest zawsze trudniej odkrecac cos takiego. jesli nic nie powiesz
    to niczego nie beda mogli wykorzystac przeciwko Tobie. uwazam, ze adwokat
    przyjal sluszna linie obrony. jak cos do Ciebie maja to niech oni staraja
    sie to udowodnic a Ty im zadania NIE ULATWIAJ.

    jesli natomiast nie ufasz swojemu adwokatowi to idz do innego.
    pozdr
    marcin