  • Data: 2003-11-17 09:06:57
    Temat: Re: No i jak ma być dobrze?
    Od: motto <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poście <bpa2mu$akp$1@atlantis.news.tpi.pl> Dan napisał(a):

    > mam nadzieje ze sie zagalopawales :P
    Nie! Bo takie podejście szkodzi nam wszytkim, tylko większść z nas nie ma
    świadomości tego. Umiemy tylko u innych widzieć winy, a tym czasem
    powinniśmy zacząć od swojego podwórka. Naprawdę da się żyć zgodnie z
    prawem, ja nie kupuje płyt audio bo mi szkoda kasy na nie, ale i nie używam
    piratów, jak chce posłuchac muzyki włączam MTV albo jakieś radyjko. Nie
    używam pirackiego oprogramowania, bo sam takowe tworze i nie chciałbym a by
    ktoś mojego używał nie płacąc (pomijam tu te które mają status freeware -
    takie też w sieć wpuściłem), nie przekraczam predkości na trasie bo mi się
    nie spieszy (średnio raz w tygodniu mam kurs na 700 km w obie strony), nie
    kantuje fiskusa, nie jeżdże "na gapę", nie wynosze batoników w sklepie. Na
    prawdę da się tak żyć.

    --
    motto
    mailto://m...@o...pl/