  • Data: 2003-11-20 22:59:10
    Temat: Re: No i jak ma być dobrze?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-17 10:06, motto wrote:

    > nie kantuje fiskusa, nie jeżdże "na gapę", nie wynosze batoników w sklepie. Na
    > prawdę da się tak żyć.

    I, co najwazniejsze w takiej społeczności, w której nie trzeba
    wszystkich sprawdzać, a okazanie zaufania jest normą lżej się żyje i
    koszty niższe.

    Każdy, co popiera pingwina jest cool.
    Co do nauczonych łindołsa - to napiszę, że np. dla mojego syna Linux
    jest tak samo naturalny i "do używania" jak MS - a w domu pojawił się,
    bo trzeba było zrobić reinstalację systemu, a Win kupiony z komputerem
    po prostu się zgubił. Sam w pracy uzywam MS, ale to wynika z tego, że ze
    Star Office (takiego używałem) miałem problemy z czytaniem plików
    zapisanych w formatach MS - ale gdybym znalazł więcej czasu, to i ten
    problem dałoby się pewnie rozwiązać.

    Pzdr; Catbert