  • Data: 2003-11-18 11:30:51
    Temat: Re: No i jak ma być dob rze?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Nov 2003, Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    >+ bosqi/=U-S-U-N--T-O=/@pf.pl
    [...o linuxie...]
    >+ > powiedz to klientowi ktory w szkole pracy itd pracuje na Windows?
    >+
    >+ Do zastosowan biurowych - jak najbardziej (OpenOffice jako pakiet biurowy)

    Chyba że masz klientów którzy mają "standard Office" do którego
    musisz się dostosować. Nie wierz w to że OO jest w stanie
    obrobić zbiory "prawdziwego office" - pierwsze z brzegu
    złożone makro (nie "wyrażenie" !) Excela wyłoży ci kompatybilność
    na podłogę. Przyznaję że ostatnio testowałem czas jakiś temu,
    ale nadal pod OO 7.1 jakoś tak makr Excela do edycji wziąć się
    nie da :)
    I vice versa oczywiście :), nie żebym twierdził że OO
    jest gorsze ! Ale "firma ma taki standard". Wolno im :)

    pozdrowienia, Gotfryd