eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Tue, 14 Feb 2023 10:38:18 +0100
    <vmBFL.61210$uA%d.15498@fx09.ams1>
    <63e731c3$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <NuGFL.6285$rQWd.5340@fx10.ams1>
    <63e7f0a5$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <ai_FL.838$OTCe.744@fx11.ams1>
    <63e8bf4d$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uvu46t0fq9fo$.1sxvnvidw2azh.dlg@40tude.net>
    <63ea5b2a$0$9592$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lhy4kb7v4mts.lz8l5zt8fd97$.dlg@40tude.net>
    <63eabc80$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 23:41:00 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nadal to raczej pogotowie, a nie Policję wzywasz do umierającego.

    No ale mówimy, ze staruszek to zimny trup.
    Ja bym zadzwonil po pogotowie, bo wiem gdzie.

    Pogotowie moze mnie poinformuje, ze trupami sie nie zajmują,
    ale wtedy premii od grabarzy nie bedzie.
    Wiec lepiej mi powiedziec, ze przyjadą i sprawdzą.

    No ale mamy rok 2023, pogotowie powie ze to nie ich sprawa,
    i moze laskawie powie, ze mam dzwonic do POZ ( a tu pechowo piatek,
    13-go, godz 17:55).
    Przyjdzie lekarz z POZ, stwierdzi, ze przyczyny smierci nie zna ...
    i co dalej?

    > Nie sporządza się protokołu z rozmowy.

    No ale w koncu chyba bedziecie potrzebowac zeznań z przesłuchania?

    Ale - od jakich czynnosci odstąpiono?

    > Co ja na to mogę poradzić?

    Mozesz potwierdzic, albo zaprzeczyc.
    Lub sprecyzowac, ze w ciagu miesiaca od uzyskania opinii sie umarza
    sledztwo.

    Tak to jakos odebralem.

    J.