eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-08 19:28:44
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2023 o 17:53, J.F pisze:

    > A dziennikarze tez raczej dostali od kogos na tacy.

    Z tego co mówili to nie tak do końca na tacy i od razu. Faktem jest, że
    pismaki wywęszyły a kulsony nie a kulson cały czas na pismaków jedzie,
    że oni zmyślają i kłamią. Ja cały czas mówie - jak mam zdanie pismaka
    choćby z faktu i kulsona i mówą co innego, to można w ciemno założyć że
    kulson kłamie. I nie jest to zasługa wysokiego poziomu pismaków z faktu:P

    > Nie, jak obywatela troche ponękasz, to moze sie obrazi, moze do
    > pismaków cos napisze, ale generalnie niegrozny.

    No właśnie jest groźny - potem pismaki piszą, czasem nawet wydział
    wewnętrzny dupę ruszy. Zwróć uwagę, że robert narzeka na pismaków a nie
    przestępców:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!