eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-09 17:19:34
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2023 o 11:01, J.F pisze:

    > No ale widzisz - RPO Bodnar kulsonom zwrocil uwage, ze nie nalezy
    > podejrzanego przesluchowic jako swiadka

    Bo co cwańsi policjanci rzeczywiście dawniej przesłuchiwali podejrzanych
    jako świadków. Nie oznaczy to jednak że każemu świadkowi należys stawiać
    na wszelki wypadek zarzuty.

    > Bo podejrzany ma swoje prawa, a swiadek tylko obowiazki.

    Świadek też ma prawo odmowy zeznań jak naraża go to lub jego
    najbliższych na odpowiedzialność karną lub skarbową. Z wykroczeniami
    jest chyba trochę słabiej. Ale nie mówimy o wyrkoczeniach.

    > Wiec nie wiem co kulsony maja zrobic - najpierw porozmawiac z matką
    > poza procedurami, czy w ogole nie rozmawiac - zaczac sledztwo w
    > sprawie bez podejrzanego, czy w ogole odpuscic sprawe i poczekac na
    > pismakow - niech oni wyjasnią.

    Robert pierdoli od rzeczy bo nie wierze, żeby kulson nie wiedział o
    możliwości prowadzenia "postępowania w sprawie".

    > A w zaleznosci od sprawy rodzicom grozic moze zarzut chocby braku
    > opieki.

    Może grozić, natomiast prawo nie przewiduje stawiana zarzutów z dupy. To
    radosna twórczość roberta na zasadzie że jak się nie da udowodnić że z
    dupy to można i w prawie. Mniej więcej tak samo w prawie jak
    pierdolniecie kulsona w czerep cegłówką zza węgla...

    > Czyli co - odpuscic, i co najwyzej dac cynk pismakom, ale to
    > prywatnie?

    Czyli w takim przypadku prowadzi się postępowanie w sprawie i jak
    wyjdzie że rzeczywiście są podstawy do postawienia zarzutów nieumyślnego
    spowodowania śmierci przez rodziców to wtedy stawia się im zarzuty i
    prowadzi postępowanie przeciwko.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!