eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-09 15:26:59
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Feb 2023 19:28:44 +0100, Shrek wrote:

    > Z tego co mówili to nie tak do końca na tacy i od razu. Faktem jest, że

    Ale dostali. Sami tego nie wywęszyli.

    Choc jak cytowałem
    "Zaczęło się od anonimu. Kartka A4. ,,Zestawienie zakładów
    pogrzebowych, które za łapówki przejęły prosektoria w łódzkich
    szpitalach". "

    sprawa inna, moze powęszyli dalej, a policjanci nie bardzo.

    Ale ... czy mozna temu calkowicie wierzyc ? :-)

    https://www.otwarte.eu/book/lowcy-skor-tajemnice-zbr
    odni-w-lodzkim-pogotowiu

    > pismaki wywęszyły a kulsony nie a kulson cały czas na pismaków jedzie,
    > że oni zmyślają i kłamią. Ja cały czas mówie - jak mam zdanie pismaka
    > choćby z faktu i kulsona i mówą co innego, to można w ciemno założyć że
    > kulson kłamie. I nie jest to zasługa wysokiego poziomu pismaków z faktu:P

    no nie wiem czy masz racje - w sprawach nie dotyczących policji :-)

    Ale sie chyba nie dowiemy, bo i jak - nawet jak znajdziemy jakąś
    sprawe, to skad bedziemy wiedziec jak to bylo naprawde?

    > No właśnie jest groźny - potem pismaki piszą, czasem nawet wydział
    > wewnętrzny dupę ruszy.

    Niegrozny - przeciez zasadniczo zgodnie z przepisami postepowano.
    Lub wolą komendanta :-)

    >Zwróć uwagę, że robert narzeka na pismaków a nie przestępców:P

    No, przestepcy malo publikują i nie robią tyle "zamieszania
    spolecznego".

    J.