eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-08 23:28:54
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2023 o 16:48, J.F pisze:
    > I bardzo mozliwe, ze nikogo to nie zainteresowalo - nie robili
    > statystyk skutecznosci, to nie zwrocili uwagi, ze jedna ma wyraznie
    > gorsze.

    Nie wiem, jak tam u nich było, ale u nas nie ma stałych zespołów. Tzn.
    generalnie oczywiście stara się planować grafik stałymi zespołami, ale
    ni zawsze to możliwe. Ci ludzie mają swoje życie, a i często pracują w
    kilku firmach, bo marnie płacą.

    > A tu wlasnie mozna wyczytac,
    > "stosuje się jako środek zwiotczający mięśnie poprzecznie prążkowane w
    > czasie zabiegów chirurgicznych w znieczuleniu ogólnym oraz podczas
    > intubacji dotchawiczej."

    Większość tych rurek jest dotchawicznych.

    > I ja sie nie znam - jedne zespoly nie stosują nigdy,
    > a w innym moze byc jakis zwolennik, ktory stosuje, z dobrym skutkiem?

    Dokładnie takie jest założenie. Nikt nie zakładał, ze ludzi mordują.

    > Bo zdaje sie ze to nie bylo "wieksze żużycie". To było bardzo duże
    > zuzycie, leku, który w karetce prawie w ogóle nie powinien być
    > używany.
    > Przynajmniej tak mi sie wydaje - i to wlasnie kogos zaciekawilo - po
    > co im ten pavulon.
    > Jakby bylo np 2x wieksze, to moze by nikt nie zwrocil uwagi.
    > Albo wydal zalecenie oszczedzania.

    Za słaba jest moja wiedza. Ale i podejrzewam, ze to była lekka
    dywersyfikacja odpowiedzialności. Leków nei rozlicza i nie zamawia lekarz.

    > Ano nie, choc temat eutanazji sie przewija ...

    A tłumaczyłbyś się, ze zabiłeś dla prowizji?

    --
    Robert Tomasik