eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pytania › Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <ihh569$969$1@usenet.news.interia.pl>
    <4d3d587d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihjriq$tfo$1@usenet.news.interia.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 24 Jan 2011 17:30:08 GMT
    Lines: 29
    Message-ID: <4d3db720$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1295890208 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2485 80.52.166.102:37526
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:666658
    [ ukryj nagłówki ]

    begin tp_grupy_dyskusyjne

    > Rozumiem, że w momencie oddawania towaru sklep może powołać się na 6
    > miesięcy, ale czy może to zrobić i coś z tego wynika, jeśli bierze się
    > za naprawianie towaru, w między czasie uwala matrycę (pęknięta),
    > podmienia dysk i baterię i uwala zasilacz, gubi kartę gwarancyjną i w
    > momencie, gdy dochodzi do rozprawy sądowej mówi, że "sorry, ale tak w
    > ogóle to klient musi udowodnić, że towar miał wadę w chwili wydania".

    Ale co ma wspólnego gwarancja z niezgodnością towaru z umową? Warunki
    gwarancji są dowolne, może jej nawet wcale nie być.

    > Jak już napisałem, producent już raz wymienił płytę na nową, przy
    > naprawie z tytułu ustawy płyta została ponownie wymieniona

    Czy płyta działa? No i przede wszystkim czy naprawiałeś tą płytę na
    gwarancji czy powołując się na niezgodność towaru z umową?

    > + powyższe
    > usterki.

    Sam piszesz, że powstały później, podczas naprawy, więc na jakiej
    zasadzie chcesz się powoływać na niezgodność towaru z umową? Jeśli sklep
    naprawiając płytę popsuł inne elementy, to oczywiście możesz dochodzić
    swoich praw, ale czy masz na to jakikolwiek dowód?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1