eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową ? › Re: Niezgodność towaru z umową ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlanti
    s.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Daniel" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową ?
    Date: Fri, 12 Sep 2008 13:30:31 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <gadkhv$l7r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gac5t0$rqf$1@mx1.internetia.pl> <o...@z...router>
    <gacsuc$ei3$1@nemesis.news.neostrada.pl> <r...@z...router>
    <gad014$j06$1@nemesis.news.neostrada.pl> <5...@z...router>
    <gadbmu$oql$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: aagc102.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1221219711 21755 83.4.158.102 (12 Sep 2008
    11:41:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Sep 2008 11:41:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:553005
    [ ukryj nagłówki ]

    > A znasz jakieś orzecznictwo - z ciekawości pytam, bo sam nie znam.

    Tak. Z branży obuwniczej,

    > No jest to niewątpliwie zdefiniowane wszystko w sposób taki sobie, ale
    > akurat przy prostej myszy te parę popsuć zupełnych (mysz zdechła) sie MZ
    > kwalifikuje.

    A sklep wykazuje 101% dobrej woli czyli zawsze uznaje reklamację wymieniająć
    na nową.

    > żądanie pokrycia np. kosztów dojazdu.

    To juz w osobnej sprawie bez szans powodzenia.
    Wyobrażmy sobie, że kupie u Ciebie w sklepie w Ustrzykach Górnych
    sznurowadła. Mieszkam w Szczecinie. Przyjeżdzam do Ciebie kilka razy
    taksówką bo sznurowadla za każdym razem się przecierają. Żądam od Ciebie
    kosztów dojazdu (mam rachunki) :-)

    Klienci co chwilę żądają zwrotu kasy po trzech naprawach. Jest to utrwalona
    pozostałość po rękojmi.
    Nie ma problemu uzasadnić nadmiernych kosztów. Szczególnie ze wystepuje
    roszczenie zwrotne - czyli sprzedawca żąda np od producenta naprawy czy
    wymiany. Wtedy sprzedawca nie ponosi żadnych kosztów ale on jest
    odpowiedzialny przed klientem.

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1