eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Data: 2007-12-03 09:45:00
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert J. pisze:
    > Witam.
    > Żona nabyła w jakimś markecie "uniwersalny toster/grill/gofrownicę" :-).
    > Problem jest taki, że gofry ledwo się gotują, bo konstrukcja uniemożliwia
    > prawidłowe oddanie ciepła z grzałki do płyty grzejnej (akurat pracowałem w
    > tej branży i znam się na tym). W środku obudowy grzała aż czerwona, ale
    > płyta ledwo gorąca :-). Po prostu praktycznie nie stykają się.
    > I teraz pytanie: czy mogę oddać ten sprzęt do sklepu, jeśli był już użyty?
    > Przed użyciem niemożliwe było stwierdzenie, że nie działa jak należy. Nie
    > jest uszkodzony, tylko po prostu źle skonstruowany.
    > Pozdrawiam


    Tak, możesz zwrócić sprzęt do sklepu i zażądać:
    - naprawy
    - wymiany na nowy.

    Jeśli naprawa lub wymiana na nowy wiązałaby się ze zbyt dużymi kosztami,
    sprzedawca może zwrócić gotówkę - tak powinno być w tym przypadku,
    ponieważ - z tego co opisałeś - wada tkwi w konstrukcji tych urządzeń, a
    nie w danym konkretnym egzemplarzu. Zatem wymiana urządzenia nie
    rozwiąże problemu. Jednak po otrzymaniu nowego niesprawnego tostera
    nadal możesz go reklamować w tym samym trybie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1