  • Data: 2007-12-03 09:40:18
    Temat: Niezgodność towaru z umową
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Żona nabyła w jakimś markecie "uniwersalny toster/grill/gofrownicę" :-).
    Problem jest taki, że gofry ledwo się gotują, bo konstrukcja uniemożliwia
    prawidłowe oddanie ciepła z grzałki do płyty grzejnej (akurat pracowałem w
    tej branży i znam się na tym). W środku obudowy grzała aż czerwona, ale
    płyta ledwo gorąca :-). Po prostu praktycznie nie stykają się.
    I teraz pytanie: czy mogę oddać ten sprzęt do sklepu, jeśli był już użyty?
    Przed użyciem niemożliwe było stwierdzenie, że nie działa jak należy. Nie
    jest uszkodzony, tylko po prostu źle skonstruowany.
    Pozdrawiam
    RJ