eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową › Re: Niezgodność towaru z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową
    Date: Mon, 03 Dec 2007 10:45:00 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <fj0j6p$c18$3@news.onet.pl>
    References: <fj0iu0$9m0$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: dqr184.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1196675097 12328 83.24.177.184 (3 Dec 2007 09:44:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Dec 2007 09:44:57 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <fj0iu0$9m0$1@opal.futuro.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:501167
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert J. pisze:
    > Witam.
    > Żona nabyła w jakimś markecie "uniwersalny toster/grill/gofrownicę" :-).
    > Problem jest taki, że gofry ledwo się gotują, bo konstrukcja uniemożliwia
    > prawidłowe oddanie ciepła z grzałki do płyty grzejnej (akurat pracowałem w
    > tej branży i znam się na tym). W środku obudowy grzała aż czerwona, ale
    > płyta ledwo gorąca :-). Po prostu praktycznie nie stykają się.
    > I teraz pytanie: czy mogę oddać ten sprzęt do sklepu, jeśli był już użyty?
    > Przed użyciem niemożliwe było stwierdzenie, że nie działa jak należy. Nie
    > jest uszkodzony, tylko po prostu źle skonstruowany.
    > Pozdrawiam


    Tak, możesz zwrócić sprzęt do sklepu i zażądać:
    - naprawy
    - wymiany na nowy.

    Jeśli naprawa lub wymiana na nowy wiązałaby się ze zbyt dużymi kosztami,
    sprzedawca może zwrócić gotówkę - tak powinno być w tym przypadku,
    ponieważ - z tego co opisałeś - wada tkwi w konstrukcji tych urządzeń, a
    nie w danym konkretnym egzemplarzu. Zatem wymiana urządzenia nie
    rozwiąże problemu. Jednak po otrzymaniu nowego niesprawnego tostera
    nadal możesz go reklamować w tym samym trybie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1