eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy serwis foto › Re: Nieuczciwy serwis foto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy serwis foto
    Date: Fri, 19 Aug 2011 08:32:26 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <j2l01o$18i$1@news.onet.pl>
    References: <e...@b...googlegroups.com>
    <j2jter$qnr$1@news.task.gda.pl> <j2juaf$gef$1@news.onet.pl>
    <j2juq2$sgq$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqo162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313735544 1298 83.17.174.162 (19 Aug 2011 06:32:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Aug 2011 06:32:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    In-Reply-To: <j2juq2$sgq$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686127
    [ ukryj nagłówki ]

    gacek pisze:
    > On 2011-08-18 22:56, Marek Dyjor wrote:
    >> gacek wrote:
    >>> On 2011-08-18 12:09, Borki&Pepe wrote:
    >>>> Wydaje mi się, że sprawa jest jasna- ktoś w serwisie popełnił błąd i
    >>>> teraz chcą to zrzucić na mnie co oczywiście mi jest nie na rękę bo
    >>>> nie mam zamiaru odpowiadać za czyjeś błędy.
    >>>
    >>> Może i ktoś w serwisie popełnił błąd, za który zapłacą. Może chcą
    >>> ciebie wycyckać na 150zł.
    >>>
    >>> Ale jeśli naprawa aparatu kosztowała te 340 zł (np. 200+godzina
    >>> pracy+marża), to ty korzystasz na czyimś błędzie i tyle.
    >>>
    >>> Nie zapłacisz więcej?
    >>> To nie to, że wybroniłaś się przed próbą oszustwa, tylko wykorzystałaś
    >>> czyjś błąd żeby wyciągnąć stówę.
    >>
    >> jeśli cena została ustalona na 190 to uchroniła sie przed naciągaczami.
    >>
    >> prawdopodobnie pracownik serwisu miał dzwonić ale zapomniał i wciska
    >> teraz szefowi kit "napewno dzwoniłe i sie zgodziła" bo szef chce go
    >> obciązyć kosztami naprawy.
    >>
    >> Smutne ale czasem za blędy sie płaci. Każdy poważny przedsiębiorca ma
    >> tego świadomość
    >
    > Ja wiem że to jest daleko od zabrać stówkę staruszce czy kredki
    > dzieciom. I tak jak piszesz - prowadzenie działalności wiąże się z
    > ryzkiem. Ale prezentowanie się, że "bronię się przed oszustami z
    > nieuczciwego serwisu foto" wcale nie musi być uprawnione.

    A to czemu? Jeśli ktoś się umawia ze mną na wykonanie danej pracy za 200
    zł, a ostatniego dnia pracy przyjdzie i powiem, że mam mu dać stówę
    ekstra, bo nie spodziewał się, że to tak ciężka robota, to nie będzie
    wyłudzenie? Tu mamy dokładnie ten sam przypadek - Jeśli się umawia -
    wykonuje za tyle za ile się umawia - inaczej wziąłbym pracownika,
    któremu powiedzmy zapłaciłbym może 220 - ale ten od razu by podał taką
    cenę. Tu nie ma nic do rzeczy prowadzenie działalności.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1