    From: futszaK <m...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieopłacanie składek na ZUS a więzienie.
    Date: Sat, 27 Dec 2003 19:51:22 +0100

    On Sat, 27 Dec 2003 14:30:48 +0100, tolky <f...@d...sokrates.pl>
    wrote:

    >Prowadz dzialalnosc od 5 lat .... przez pierwsze dwa lata na
    >duzym minusie
    >zeby nie powiedzic ze bardzo duzym ... Potem jak stopniowo zaczelo sie
    >ukladac zaczelem splaca te moje zadluzenie w zusie tez ... i splacile co
    >do joty i wkurza mnie jak ktos sie pyta czy musi to zaplacic ... i czy
    >jak nie zaplaci to pojdzie do wizienia ....
    >Co to jest do cholery ...przeciez pisze ze dostal pare zlecen i bedzie
    >mial pieniadze to dlaczego nie wplaci ich do zusu ?????
    >Co tamto bylo minelo ????
> [...]

    ojeeeejjj, jak potrzebuje wystawić pare faktur to niech wystawia bez
    otwierania DG, pozniej się będzie martwił, a po dupie dostanie ich
    odbiorca bo jest łatwiejszym łupem dla skarbówki niż oficjalnie nie
    mający nic koleś

    futszaK
    598339018 601061867
    Misja Grupy TP mówi o codziennym zdobywaniu klientów od nowa
    (C)Marek Józefiak w wywiadzie dla iTePe