eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    From: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Date: Mon, 08 Jun 2015 16:22:16 +0200

    W dniu 2015-06-08 16:13, Poszkodowany pisze:

    > Nie czytasz gazet? Internetu nie masz?

    > "Plotkarskiej"? Jeden, jedyny przykład: ileż kamienic poszło w samym
    > Krakowie w "dobre ręce" na podstawie sfałszowanych "dokumentów" a
    > "klepnęły" to... a jakże, polskie sądy.

    Jakby sąd wiedział, że dokument jest sfałszowany to by nie "klepnął".
    Skoro "klepnął" to znaczy że fałszerstwo się udało się pomyślnie. I tak
    jest nie tylko w Polsce, ale w każdym innym kraju świata również, bo
    ważne jest to, co jest na papierze.

    Twój stan umysłu wskazuje na paranoję. Mam zatem pomysł, jak wybrnąć ze
    sprawy z Netią - idź do psychiatry i niech ci wyda zaświadczenie, że
    jesteś niespełna rozumu i taki byłeś, kiedy podpisałeś umowę z Netią.
    Wówczas nie tylko, że Netia będzie musiała wycofać żądania, ale nawet
    jeszcze zwrócić już pobrane należności. No chyba że się przedawniły.