eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 19:03:54
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-08 o 16:29, Poszkodowany pisze:

    > No, skoro tak mówisz, to widać maczałeś swe brudne palce w takim "klepaniu".

    To właśnie takie insynuacje są dowodem twojej frustracji, obłąkany
    człowieku.

    > To nie zmienia faktu, że złodziejstwo pozostaje złodziejstwem. Niezależnie
    > od tego, czy złodziej załatwił sobie "dobre podkładki".

    A sąd testerem banknotów sprawdzi, czy pismo jest prawdziwe czy sfałszowane?

    > Dziękuję, buraku. Co prawda, spodziewałem się wyższego poziomu na takiej
    > grupie - ale dziękuję i tobie, i wszystkim którzy prędziutko mnie z tego
    > błędu wyprowadzili, dobitnie udawadniając, że to jest jedna z wielu grup,
    > gdzie złazi się (z nielicznymi wyjątkami) Internetowe polskie chamstwo,
    > żeby sobie ulżyć, rozładować frustracje czy jakieś swoje niepowodzenia.

    Jeśli nie zauważyłeś, idioto, ja byłem jedyny który chciał ci pomóc.
    Napisałem ci, jaki jest dla ciebie możliwy front obrony w sądzie. Ale
    zamiast tego wolałeś uciec w świat psychiatrii.