eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 16:34:21
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Jun 2015 13:21:23 +0000 (UTC), Poszkodowany napisał(a):

    > Tak: jeśli sąd każe mi płacić za usługi, których nigdy na moją rzecz nie
    > świadczono, będę czuł się obrabowany - tak samo, jak czułby się
    > poszkodowany, a wręcz okradziony bezczelnie, każdy normalny człowiek na moim
    > miejscu.

    Ależ Netia świadczyła Ci usługi. To Ty z nich nie korzystałeś! To jest
    wyłącznie Twój problem, że się przeprowadziłeś i nie korzystasz z
    dostarczanych Ci usług. Czy jakby zepsuł Ci się komputer, to też Netia
    miałaby przestać obciążać Ciebie rachunkami za korzystanie z internetu?

    > Takie podejście, jak co poniektórzy tutaj, to przejawiają ci cwaniacy np.
    > podsuwający różnym starszym babciom umowy na niewiarygodnie drogie garnki:
    > "jak już podpisały, to niech płacą; dorosłe przecież są". Ta sama kategoria:
    > "aby tylko formalnie było w porządku".

    Jak na razie, to wszyscy są przeciwko Tobie. Niezwykłe, prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek