eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 16:42:19
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Poszkodowany <z...@s...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo, P.B. wrote:

    > Ależ Netia świadczyła Ci usługi. To Ty z nich nie korzystałeś! To jest
    > wyłącznie Twój problem, że się przeprowadziłeś i nie korzystasz z
    > dostarczanych Ci usług.

    1. Ja umawiałem się na to, że usługi będą mi dostarczane w moim miejscu
    zamieszkania. Jeśli nie są dostarczane tam, gdzie mieszkam - to nie mam
    możliwości ich odebrać.

    2. Pięć lat temu "Netia" UZNAŁA mi DOKŁADNIE TAKĄ SAMĄ sytuację,
    i rozwiązaliśmy wtedy umowę gładko, bez niepotrzebnych "zgrzytów".

    > Czy jakby zepsuł Ci się komputer, to też Netia
    > miałaby przestać obciążać Ciebie rachunkami za korzystanie z internetu?

    Znowu chwyty z "Erystyki" rodem?

    > Jak na razie, to wszyscy są przeciwko Tobie. Niezwykłe, prawda?

    Przecież widać "gołym okiem", że większość tu piszących to ludzie nie
    całkiem normalni. Jak mógłby normalny człowiek napisać do kogoś, kogo
    w życiu nie spotkał, "idioto", "imbecylu", czy jakoś tak? To mają być
    normalni ludzie?

    Jest to oczywisty dowód, że piszą tu - nie wszyscy, ale w większości -
    ludzie ze zwichrowaną psychiką i problemami emocjonalnymi (lub leczący
    kompleks niższości). Czemu miałbym się nimi przejmować?