    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namawianie do popelnienia przestepstwa
    Date: Wed, 9 Nov 2005 12:43:39 +0100
    <dkkpnv$qpe$1@inews.gazeta.pl> <436de56d$0$5424$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dkkrak$3fl$1@inews.gazeta.pl> <436deb4f$0$5438$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dkksuu$9fn$1@inews.gazeta.pl> <436e177b$0$5430$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dklb8l$8ie$1@inews.gazeta.pl> <436e3b8d$0$5431$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dklk8g$k7s$1@inews.gazeta.pl> <436e5a03$0$5415$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dknla6$7s3$1@inews.gazeta.pl> <436f52b2$0$5437$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dknqt4$8kr$1@inews.gazeta.pl> <dknuub$rke$1@inews.gazeta.pl>
    <dko1g9$9dc$1@inews.gazeta.pl> <436f9d98$0$5423$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dko9bo$gqi$1@inews.gazeta.pl> <dksh2m$54$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Ale wiesz, tak sobie myślę, że jak nie wiem jak się można na
    > mój serwer włamać, to ja go porządnie nie zabezpieczę... Nawet
    > książki traktujące o bezpieczeństwie dość dokładnie opowiadają
    > jakie metody są stosowane przy włamaniach, gdzie szukać śladów
    > i takie tam inne... To samo z pozostałymi.

    nie oceniam wiedzy jako takiej a calosci, oferta plus wiedza , do tego
    narzedzia dochodza.
    Jak dla mnie jest to oczywiste podzeganie i pomoc, pozostaje kwestia
    uwierzenia w zalosne
    tlumaczenie sprzedajacego ze nie to mial na mysli, jednak przy tylu
    pozycjach musialby na sedziego debila
    albo na jakiegos ze sliskimi lapkami trafic. Ja tu bym nie mial zadnych
    watppliwosci, i na pewno takie tlumaczenie (jakie ktos w watku zaproponowal)
    by we mne ani troche podejrzen co do niewinnosci tej osoby nie wzbudzilo.
    Pozniej jakis gowniarz zakupi zestaw , nawie siebie hiakierem i niszczy
    fora, czy produkuje cracki do programow i naraza firmy na starty.
    Jezeli przy tak oczywistej sprawie zamiar nalezy udowodnic (nie jest do
    udowodnienia) to jest to luka
    w prawie to szybkiego zalatania.
    To samo ze sprzedaza poradnikow jakotwierac zamki, odpowiedz sobie na
    pytanie ile osob zajmuje sie zawodowa otiwraniem zamku kto by zakupil ten
    zestaw? Prawda jest taka ze najwiekszy popyt bedzie wsrod zlodziei.

    P.