  • Data: 2005-11-10 15:15:44
    Temat: Re: Namawianie do popelnienia przestepstwa
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:dkvi95$1q3$4@opal.futuro.pl...

    > I co z tego? Liczy się to, że pokazują, jak dokonywać morderstw i zacierać
    > ślady.

    Zgodze sie ze morderca moze skorzystac z tych "porad" jednak oni eni
    pokazuja jak dokonywac morderstw a pokazuja w jaki
    sposob policja czy lekarze sadowi udowadaniaja morderstwa. Zamiar jest tu
    inny i wynka wprost z programu. Jezlei uwazasz ze zamiarem
    autora aukcji (ale szczerze) nie bylo podjudzenie do wlamania, zcrackowani
    aitp spraw w celu zakupu tego programu to napisz.
    Oczywiscie jak napiszesz ze nie mial takiego zamiaru to i tak nie uwierze.
    Bo zrobisz to pewnie dal zasady. Ja tutaj nie mialbym zadnych watplowosci
    chocby nie wioadomo co on opowiadal. Chyba ze by posiadal zolte papiery.

    P.